Saturday, June 13, 2009

vara

vara

S-au aprins in lanuri macii,
Arde colbul pe cărare,
Umbră nu mai fac copacii,
Seaca apa din izvoare.
Dorm si păsarile-n crânguri
Le-a pierit la toate cântul ,
Se usucă boaba-n ruguri ,
Doamne nu usca pământul !
După câţiva ani privesc
La un sat uitat de lume
Aici incă mai trăiesc
Cei care mi-au dat un nume.
Sunt bătrâni şi-npovăraţi,
Cu privirea rugătoare,
Mai am încă şase fraţi
Le e dor de fiecare !
Au întinerit deodată
Când mă văd în uşă iară ,
Din privirea lor curată
Ploua bucuria rară .


Ninge cu petale

Au înflorit cireşii ,ninge cu petale ,
Narcisele zambesc în adieri de vant,
Izvoarele ne canta rostogolond în vale
Puterea vieţii sub cer şi în pămant.

Şi mieii zburdă prin iarba sănătoasă
Vor fi o amintire în urma primăverii,
S-or bucura creştinii ! vor avea pe masă
O jertfă închinată sosirii învierii.

Din bobul semănat o nouă viaţă creşte
Şi toate vor dispare precum le este dat,
Cand se aşterne iarna , omul mai tanjeşte
După o primăvară de care n-a uitat.


Elena habasescu –aprilie 2010


Măicuţa mea

De-atâtea ori măicuţa mea
Te-am ajutat să treci
De moartea care te pândea
Şi-ai revenit in lumea ta
Cu noi să mai petreci.

Acuma cat cu disperare
O cale să te-ajut
N-o mai găsesc şi-ţi cer iertare
Iar Dumnezeu milă nu are
Altfel aş fi putut.

Mă doare chinul tău şi vreau
Măcar un an să mai trăieşti,
Din viaţa mea zile să-ţi dau
Să te ascult cum povesteşti
De cei ce mamă n-au.

Cu neputinţă te privesc
Cum te topeşti sub ochii mei,
Nu pot decât ca să cerşesc
Un dram de milă nu găsesc
La Dumnezeu nici la atei.

E primavara

Ninge cu petale de flori pe campie
Prin cranguri ,livezi si alei,
Se-nalta spre soare tril de ciocarlie,
Lunca e plina de flori si de miei.

Parfum de zambile umple ograda,
Doua randunele repara cuibu lor,
S-a dus iarna! s-a dus si zapada !
E primavara-n orice coltisor.

Pe-o banca in parc un batran lacrimeaza,
Priveste cu ruga spre cerul senin,
Uscat e de vreme dar inca viseaza
O pensie buna in anii ce vin.

Razale blande-ntineresc pamantul
Doar noi ramanem singuri ,trecuti,
Si cine stie al cu-i este randul
Spre lumea de cruci a celor tacuti.

E primavara ! zambeste copile!
Alearga spre soare prin iarba si flori,
Traieste in pace ! iar ziua de maine
Sa-ti tese in juru-ti mandre comori.

1 comment:

. said...

Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
Ea este competentă în următoarele vrăji:
* vrăji de dragoste
* vrăji de căsătorie
* vrăji de bani
* vrăji de frumusețe
* Vrăji de noroc
* Vrăji de atracție sexuală
* Vrăji de vindecare a SIDA
* Vrăji de loterie
* Blestemele elimină imediat vrăjile
* Vrăji de protecție
* Vrăji de loterie
* Vrăji norocoase
* Vraja de fertilitate
* Inel de telekineză 💍
E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619